TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model

  • masa pelepasan:2023-12-22 17:16:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:477
  • Penerangan pantas:

    Tulsipur,Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerj

Kandungan artikel

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Tulsipur. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Dietikonkonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Pengubah kuasa tidak penting untuk stesen kuasa dan stesen bawah, tetapi kita mesti memperhatikan banyak masalah dalam keseluruhan proses pengubah kuasa.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak dan kemudian mengambil sampel minyak.

bekalanIf the above provisions are not met, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Contohnya pada tahun -an, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model



Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

StatistikBunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,TulsipurModel pengubah kuasa,TulsipurPengubah elektrik, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

TulsipurAkhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Operasi pengubah tenggelam minyak

TulsipurMaklumat produk lain
  • AuroraJembatan penerbangan teleskopikHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian

    AuroraJembatan penerbangan teleskopikHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian

  • Koeln RodenkirchenJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memeriksa pelbagai bahagian

    Koeln RodenkirchenJembatan penerbangan tetap hidraulikCara memeriksa pelbagai bahagian

  • Koeln RodenkirchenSelf propelled mobile lifting platformApakah kaedah penyambungannya

    Koeln RodenkirchenSelf propelled mobile lifting platformApakah kaedah penyambungannya

  • Koeln RodenkirchenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan

    Koeln RodenkirchenPlatform mengangkat alis aluminium bergerakKekuatan dan kelemahan dalam penggunaan

  • ArdabilPengubah bekalan kuasa S11Kendalikan operasi

    ArdabilPengubah bekalan kuasa S11Kendalikan operasi

  • Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik 6-meterMempunyai daya fungsional yang sangat baik

    Mata Air ColoradoPlatform angkat hidraulik 6-meterMempunyai daya fungsional yang sangat baik

  • Mata Air ColoradoJembatan penerbangan teleskopikLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

    Mata Air ColoradoJembatan penerbangan teleskopikLangkah berjaga-jaga sebelum digunakan

  • SolingenJembatan pengangkutan bekasApa kesannya?

    SolingenJembatan pengangkutan bekasApa kesannya?

  • segera:Peringatan: Maklumat TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model memberi anda TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model oleh syarikat kami, perkhidmatan TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model. TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TulsipurFunction of oil immersed transformerCara memilih model, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!